Blogger Backgrounds

Tuesday 2 August 2011

first time baca blog org lain dgn kusyuk !

HAHA ,  tadi kan aku bosan gile . so , bace la blog eyra , anie , aleyn . best doe blog diaorg . barulah ari ni aku rase aku bace blog diaorg dgn kusyuk ouh . sebelum ni semak2 mcm tu je . bile ade name aku , baru aku bace . klu tak de kene mengena , aku tutup . HEHE , mcm2 dorang tlis kat blog dorang . ta mcm kite ni . simple je . eyra , aku da bace dah psl kau tulis tentang aku . HAHA . klakar lah kau ni eyra . dlm kelas , borak ntah pape ntah dlm klas . dia lah tempat aku nak gosip . maklumlah , budak sebelah aku je kod . :D
puasa tetap puasa , gosip tetap gosip . HEHE , then kiteorg burak2 ngn anie . cite psl *blablabla* smpai cikgu zizan masok . haih , cikgu slalu potong line la . kacao betol . HUHU. ari ni mao tukar lagu blog . aleyn kate lagu yg aku pki sblum ni kureng sdap la . so , aku ambil lagu baru .
lagi 3 jam nak buka puasa dah ! aku tak sabar lhaa . perut aku dari tadi berbunyi mcm lagu rock dah dlm perut nih . tp , tahan je la :P
   semalam , aku tak update blog sbb streamyx tak pasang . HEHE .
semalam mesej ngn azrul mcm bangang doe . HAHA . banyak kali dah dia drop . bile aku drop dia , dia drop aku balik . azrul memang , bab MENdrop org nih , dia juara ! HAHA , semalam aku text dia 'bye JB(jamban busuk)' dye send pulak , 'aku tahu laa jamban rumah kau busuk , taknak ngaku pulak .HAHA .'
aku drop dia , aku kena balik . bila aku ckp muka dia mcm teletebis , dia reply 'sorry sikit . muke aku takde la mcm teletebis . tp , kau ade la sikit . HAHA .' see , aku kena balik . haish , siap kau nanti . aku kena kan kau pulak . HAHAHA . rumah dkat , senang la aku nak terjah .
dah kul 4.40 la . mybe- aku dah penat nak taip laa . aku mandi dulu !(TAK MANDI LG NIH) :D

0 comments: