Blogger Backgrounds

Thursday 4 August 2011

The Store :)

hari nih aku g the store ngn family . tengok2 baju raya je . tadi kat the store , arghhh ! aku jumpe sorang mamat nih . aku rase aku knal dia . bile pandang dia , rase berdebar2 jantung aku pun ade . dia pandang2 aku . cara dia pandang mcm knal aku je . aku rase aku knal dia la . dr FB ! mamat tuh biarlah rahsie ! HAHA . dia keje kat the store . nseb baik kau handsome ! haha . ala , biarlah dia . sebok je aku nih ! adeh - but , dia handsome doe ! tergugat iman aku g the store tuh . HAHA , tak sia2 aku g sne . LALALA-
tak silap aku dia budak stad form4 . mybe . aku tengok fb la . tp , ntah betol ntah tidak . hope , betol la ! HAHA . insyaallah klu aku on9 , aku try tnye kau . betol ke kau yg aku nmpak tuh . HEE . *dup dap dup dap * jantung aku . no!!

0 comments: